با استفاده از پکیج وفیلم های آموزش AGIبه راحتی پروژه هایی مانند : تلفن بانک ، مسابقه تلفنی ، IVR های پیچیده ، انواع نظر سنجی تلفنی و . را تولید نمایید و ماژول های اختصاصی خود ، برای الستیکس ، ایزابل و هر پلتفرمی دیگری بر پایه استریسک را توسعه دهید .
در این پکیج آموزشی قدم به قدم مراحل و نکاتآموزش برنامه نویسی AGIرا با هم بررسی می کنیم و در انتها به پیاده سازی ۲ سناریوی با ارزش و فراگیر در سیستم تلفنی های مبتنی بر VOIP ، می پردازیم .
شما در انتهای این آموزش می توانید انواع ماژول ها و سناریو های زیر را به راحتی پیاده سازی نمایید :
- ساخت یک تلفن بانک واقعی
- ساخت انواع ماژول های نظرسنجی
- پیاده سازی IVR های پیچیده
- ساخت انواع مسابقات تلفنی
- ساخت ماژول حضور و غیاب پرسنلی
- پیاده سازی ماژول اعلان کد اپراتوری
- ساخت ماژول اصلاح Caller ID
- پیاده سازی ماژول خوشامد گویی به مخاطبان با ارسال SMS
- اجرای انواع ت گذاری ها بر روی کاربران ، تماس های ورودی و خروجی مرکز تلفن
پکیج آموزش AGI نویسی مناسب چه افرادی می باشد ؟
- علاقه مندان به یادگیری مباحث VOIP
- علاقه مندان به توسعه استریسک و برنامه نویسان سیستم های تلفنی
- مدیران و کارشناسان IT و شبکه
سرفصل های پکیج آموزش AGI و برنامه نویسی آن
- معرفی کاربرد های توسعه استریسک با AGI
- معرفی ابزار ها و برنامه های استفاده شده در این آموزش
- معرفی فایل های داخل پکیج آموزشی
- معرفی AGI
- معرفی زبان ها و کتابخانه های AGI
- ساخت اولین اسکریپت AGI به زبان PHP
- بررسی برخی از دستورات پر کاربرد در AGI
- دیباگ AGI در استریسک
- معرفی Dead AGI و اجرای AGI در کانال های غیر فعال
- ارتباط با دیتابیس
- نصب PHP My Admin
- نصب Webmin
- واکشی داده از دیتابیس
- ورود داده به دیتابیس
- معرفی فایل sql.php برای دسترسی به لایه دیتابیس (راه کاری دیگر)
- بررسی و پیاده سازی دو سناریو
- ساخت ماژول نظرسنجی
- ساخت تلفن بانک
- معرفی EAGI و FastAGI
- باید ها و نباید ها در اسکریپت نویسی AGI
بررسی سناریوهای موجود در این بسته آموزش AGI
سناریوی اول : نظرسنجی تلفنی
- میخواهیم مشتریانمان پس از اتمام مکالمه به نحوه ی پاسخ دهیخدمات ویپ اپراتور ها و یا کارشناسان ما با وارد کردن اعداد ۱ تا ۵ امتیاز دهند .
- امتیاز های داده شده در دیتابیس ذخیره خواهند شد .
- چنانچه امتیازی از ۳ کمتر باشد همان لحظه از مشتری میخواهیم که به صورت شفاهی دلیل نیتی خود را اعلام کند .
- پیام او را ضبط خواهیم کرد .
- پیام ضبط شده به همراه شماره اپراتور و شماره مشتری و زمان مکالمه به مدیر مربوطه ایمیل خواهد شد .
سناریوی دوم : تلفن بانک
- مشتری با شماره تلفن بانک تماس گرفته و وارد یک IVR خواهد شد .
- مشتری با شماره گیری عدد ۱ از موجودی خود و با زدن عدد ۲ از ۵ گردش آخر حساب خود مطلع می شود .
- از مشتری خواسته خواهد شد تا شماره کارت و رمز خود را وارد نماید .
- در صورت صحیح بودن اطلاعات موجودی حساب برای مشتری خوانده خواهد شد و ۵ گردش آخر حساب به ایمیلش ارسال خواهد شد .
پیش نیازهای لازم برای شروع برنامه نویسی AGI
- آشنایی نسبی با مباحث Dialplan نویسی
- آشنایی به یک زبان برنامه نویسی مانند : PHP , Python , Perl , Linux Scripting , .
با خریداری بسته آموزش AGI نویسی چه مزایا و امتیازاتی نصیب من می شود ؟
- ۴۰۲ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت برای برنامه نویسی AGI
- جزوه آموزشی , شامل کل مباحث عنوان شده در این آموزش در قالب یک فایل Power Point و یک فایل PDF
- تمامی کدهای تولید شده در سناریوها ی پیاده سازی شده در این آموزش تحت قالب فایل های PHP
- پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و تیکت با کارشناسان فنی ویپینگ برای مدت زمان ۱ ماه پس از خرید این پکیج
آیا این آموزش AGI شامل گارانتی هم می شود ؟
صد در صد بله :
چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بستهآموزش AGI نویسی, این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختیبدون هیچ گونه سوالیبه شما عودت داده شود .
حرف آخر
در نهایت به شما پیشنهاد می کنم اگر به دنبال درآمد زایی در حوزهخدمات VOIPهستید و یا می خواهید در توسعه و برنامه نویسی مرکز تلفن های مبتنی بر VOIP از دیگر رقبایتان پیشی بگیرید ، بی شک به این پکیج آموزشی نیاز خواهید داشت . باشد که این محصول آموزشی سهمی هر چند کوچک در آینده کسب و کار شما ایجاد نماید .
بسته نرم افزاری اعمال سیاست ها و محدودیت ها
آموزش برنامه نویسی AGI
آموزش توسعه و برنامه نویسی استریسک
های ,agi ,آموزش ,نویسی ,برنامه ,معرفی ,پیاده سازی ,برنامه نویسی ,این آموزش ,تلفن بانک ,شده در
درباره این سایت